Покупці мають право обміняти або повернути товар протягом 14 днів, згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Щоб повернути товар переконайтесь, що дотримані наступні умови.
Відповідно до закону «Про захист прав споживачів»
Ч. 3 ст. 4 «Обов'язки споживача» визначено, що споживач зобов'язаний:
Повернення і обмін товару здійснюється тільки через сервісний центр. Роль сервісного центру - визначити:
При бажанні повернути або обміняти товар належної якості покупець надає товар в сервісний центр, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні, і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону (присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді), товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення.
Для оформлення заявки на обмiн або повернення оберіть спосіб зв'язку з магазином:
1. Зверніться до нашого колл-центру за телефонoм:
+38 (067)1925034 (згідно тарифів Вашого оператора)
2. Зв'яжіться з фахiвцями сервiсного обслуговування за телефоном:
+38 (097)2020195 (згідно тарифів Вашого оператора)
3. Зверніться до одного з пунктiв сервiсного центру, що знаходяться за адресою:
СЦ "LINK-service" м. Харків
пр-т Науки 48
Час роботи: з 10:00 до 19:00
Вихідний: субота, неділя
Телефон: 096 741 73 73
050 137 40 02
СЦ "LINK-service" м. Київ
вул. Межигірська 82а
Час роботи: з 09:00 до 18:00
Субота з 10:00 до 17:00
Вихідний: неділя
Телефон: 098 202 79 39
Повернення товару неналежної якостi також вiдбувається через звернення до сервісного центру.
Такий товар слід передати для експертизи. Щоб оформити заявку необхідно зв'язатися з фахівцями.
Це можна зробити, зателефонувавши за номером: +38 (097)2020195
При виявленні дефекту у придбаному товарі покупець надає товар в сервісний центр. Далі можливі 3 варіанти розвитку подій:
Звертаємо Вашу увагу, що перед транспортуванням виробу в будь-який сервісний центр необхідно зв'язатися з представниками сервісного центру для уточнення графіку роботи, умов та вимог для здачі виробу в ремонт, точну адресу.
Повернути товар можна надіславши компанією "Нова пошта" (відповідно до інструкцій, які надасть співробітник сервісу).
Також є можливість повернення товару особисто вiдвiдавши вiддiлення сервiсного центру, попередньо узгодивши це зі співробітником сервісного центру.
Якщо дефект пiдтверджено експертизою, менеджер сервісного центру зв'яжеться з покупцем з метою погодження деталей для здiйснення заміни товару або повернення коштiв.
Повернення коштiв здiйснюється протягом 3-5 робочих днiв після надання реквізитів для повернення (заповнення відповідної форми «Повернення коштів», наданої представником відділу повернень) на розрахунковий рахунок, або через сервiс переказу коштiв LiqPay, за умови оплати товару через названий сервіс (за попереднiм погодженням обох сторiн).
Адреси сервісних центрів
СЦ "LINK-service" м. Харків, пр-т Науки 48
Час роботи: з 10:00 до 19:00
Вихідний: субота, неділя
Телефон: 096 741 73 73
050 137 40 02
СЦ "LINK-service" м. Київ, вул. Межигірська 82а
Час роботи: з 09:00 до 18:00
Субота з 10:00 до 17:00
Вихідний: неділя
Телефон: 098 202 79 39