Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», який набрав чинності 13 січня 2006 року, у покупців є не тільки права, але й обов'язки.
У п. 3 ст. 4 «Обов'язки споживача» зазначено, що споживач зобов'язаний:
Повернення і обмін товару здійснюється тільки через сервісний центр. Роль сервісного центру - визначити:
При бажанні повернути або обміняти товар покупець надає товар в сервісний центр, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні, і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону (присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді), товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення.
При виявленні дефекту покупець надає товар в сервісний центр. Далі можливі 3 варіанти розвитку подій:
Звертаємо Вашу увагу, що перед транспортуванням виробу в будь-який сервісний центр необхідно зв'язатися з ними, уточнити графік роботи, умови та вимоги для здачі виробу в ремонт, точну адресу.
СЦ "LINK-service" м. Харків
пр-т Науки 48
Час роботи:
Пн.-Птн. з 09:00 до 18:00
Субота з 10:00 до 17:00
Неділя - вихідний
Телефон: (096 ) 741-73-73
(050) 137-40-02
е-mail: [email protected]
web: https://ls.ua/
СЦ "LINK-service" м. Київ
вул. Межигірська 82а
Час роботи:
Пн.-Птн. з 09:00 до 18:00
Субота з 10:00 до 17:00
Неділя - вихідний
Телефон: (098) 202 79 39
е-mail: [email protected]
web: https://ls.ua/