Обмін та повернення

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», який набрав чинності 13 січня 2006 року, у покупців є не тільки права, але й обов'язки.

У п. 3 ст. 4 «Обов'язки споживача» зазначено, що споживач зобов'язаний:

  • перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, а при необхідності отримання додаткових роз'яснень умов і правил використання товарів звернутися до продавця (виробника, виконавця) або до іншої особи, зазначеного в експлуатаційній документації;
  • використовувати товар за цільовим призначенням і дотримуватися правил, встановлених в експлуатаційній документації;
  • застосовувати передбачені виробником кошти, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися загальноустановлених заходів безпеки, передбачених для товарів такого роду.

Повернення і обмін товару здійснюється тільки через сервісний центр. Роль сервісного центру - визначити:

  • чи був товар у використанні;
  • чи має товар дефекти;
  • дефекти, що можна ліквідувати;
  • дефекти, що можна ліквідувати протягом 14 днів;

При бажанні повернути або обміняти товар покупець надає товар в сервісний центр, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні, і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону (присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді), товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення.

При виявленні дефекту покупець надає товар в сервісний центр. Далі можливі 3 варіанти розвитку подій:

  • товар має механічні пошкодження - у такому випадку дія гарантії припиняється, і товар не можна обміняти або повернути;
  • товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту - в такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт;
  • товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту. У цьому випадку покупець надає товар разом з висновком сервісного центру і іншими документами в магазин, і або змінює товар на інший такий же або повертає гроші.

Звертаємо Вашу увагу, що перед транспортуванням виробу в будь-який сервісний центр необхідно зв'язатися з ними, уточнити графік роботи, умови та вимоги для здачі виробу в ремонт, точну адресу.

 

Адреси сервісних центрів в Харкові

СЦ "LINK-service" м. Харків

пр-т Науки 48

Час роботи:
Пн.-Птн. з 09:00 до 18:00
Субота з 10:00 до 17:00
Неділя - вихідний

Телефон: (096 ) 741-73-73
                    (050) 137-40-02

е-mail: [email protected]
web: https://ls.ua/


СЦ "LINK-service" м. Київ

вул. Межигірська 82а

Час роботи:
Пн.-Птн. з 09:00 до 18:00
Субота з 10:00 до 17:00
Неділя - вихідний

Телефон: (098) 202 79 39

е-mail: [email protected]
web: https://ls.ua/