Обмін та повернення

Покупці мають право обміняти або повернути товар протягом 14 днів, згідно Закону України «Про захист прав споживачів».                        
                        
Щоб повернути товар переконайтесь, що дотримані наступні умови.   
Відповідно до закону «Про захист прав споживачів»
Ч. 3 ст. 4 «Обов'язки споживача» визначено, що споживач зобов'язаний:

  • перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;
  • в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
  • з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду. 


Повернення і обмін товару здійснюється тільки через сервісний центр. Роль сервісного центру - визначити:

  • чи був товар у використанні;
  • чи має товар дефекти;
  • дефекти, що можна ліквідувати;
  • дефекти, що не можна ліквідувати, або дефекти, які можна ліквідувати  протягом більше як 14 днів;


При бажанні повернути або обміняти товар належної якості покупець надає товар в сервісний центр, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні, і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону (присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді), товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення.

                        
Для оформлення заявки на обмiн або повернення оберіть спосіб зв'язку з магазином:      
                        
1. Зверніться до нашого колл-центру за телефонoм:                                       
    +38 (067)1971270 (згідно тарифів Вашого оператора)    
                
2. Зв'яжіться з фахiвцями сервiсного обслуговування за телефоном:                        
     +38 (097)2020195  (згідно тарифів Вашого оператора)      
            
3. Зверніться до одного з пунктiв сервiсного центру, що знаходяться за адресою:                        
    
СЦ "LINK-service" м. Харків

пр-т Науки 48
Час роботи: з 10:00 до 16:00
Вихідний: субота, неділя
Телефон: 050 741 73 73
                    099 005 11 30 

 СЦ "LINK-service" м. Київ

вул. Межигірська 82а
Час роботи: з 09:00 до 18:00
Субота з 10:00 до 17:00
Вихідний: неділя
Телефон: 098 202 79 39

                

Повернення товару неналежної якостi також вiдбувається через звернення до сервісного центру.
Такий товар слід передати для експертизи. Щоб оформити заявку необхідно зв'язатися з фахівцями.
Це можна зробити, зателефонувавши за номером: +38 (097)2020195       

При виявленні дефекту у придбаному товарі покупець надає товар в сервісний центр. Далі можливі 3 варіанти розвитку подій:

  • товар має механічні пошкодження - у такому випадку дія гарантії припиняється, і товар не можна обміняти або повернути;
  • товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту - в такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт;
  • товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту. У цьому випадку покупець надає товар разом з висновком сервісного центру і іншими документами продавцеві, і останній або змінює товар на інший такий же або повертає гроші.


Звертаємо Вашу увагу, що перед транспортуванням виробу в будь-який сервісний центр необхідно зв'язатися з представниками сервісного центру для  уточнення графіку роботи, умов та вимог для здачі виробу в ремонт, точну адресу.

Повернути товар можна надіславши компанією "Нова пошта" (відповідно до інструкцій, які надасть співробітник сервісу).
Також є можливість повернення товару особисто вiдвiдавши вiддiлення сервiсного центру, попередньо узгодивши це зі співробітником сервісного центру.          

Якщо дефект пiдтверджено експертизою, менеджер сервісного центру зв'яжеться з покупцем з метою погодження деталей для здiйснення заміни товару або повернення коштiв.

Повернення коштiв здiйснюється протягом 3-5 робочих днiв після надання реквізитів для повернення (заповнення відповідної форми «Повернення коштів», наданої представником відділу повернень) на розрахунковий рахунок, або через сервiс переказу коштiв LiqPay, за умови оплати товару через названий сервіс (за попереднiм погодженням обох сторiн).


Адреси сервісних центрів

СЦ "LINK-service" м. Харків, пр-т Науки 48

Час роботи: з 10:00 до 16:00
Вихідний: субота, неділя

Телефон: 050 741 73 73
                    099 005 11 30 

 


СЦ "LINK-service" м. Київ, вул. Межигірська 82а

Час роботи: з 09:00 до 18:00
Субота з 10:00 до 17:00
Вихідний: неділя

Телефон: 098 202 79 39